HTML

Világszemetes

A Világunk szemetese. Személyes meglátásaim mindennel kapcsolatban.

Friss topikok

  • B3nd3: A legtöbb ember fejében meg sem fordulnak ilyesmi kérdések, pont azért amit leírtál: a tv elbutít!... (2009.06.02. 00:16) Drog
  • Mesüke: Szerintem nagyon jó ötlet ez az egész! Sok sikert kívánok hozzá! Engem érdekel az, hogy más, hogya... (2009.05.28. 20:56) Miről is szólna... Mennyire van rá igény?

Linkblog

Archívum

2009.05.27. 22:13 ellentmondás

Miről is szólna... Mennyire van rá igény?

Üdvözöllek Téged!

Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy saját életérzéseimet, gondolataimat, megjegyzéseimet a világról megosszam veled. A naplómban nem tervezem politikai nézeteimet kinyílvánítani, csupán általánosságban írnám le a véleményemet. Az emberekről globálisan és átvitt értelemben nyilatkoznék, nem személyek szerint, konkrétan. Az egész emberiség mivoltáról szeretném felhomályosítani azon egyéneket, akik úgy érzik, eddig rózsaszín ködben élték életüket. Ha érdekel a bevezető, kérlek olvass tovább >>>

Most szeretném leszögezni, hogy nem szeretem a terjengős szövegeket, bonyolult  mondatokat. Úgy írok, hogy azt mindenki megértse a józan eszével. Vagyis írni fogok, ha lesz érdeklődés a véleményemre. Nem várom el, hogy elfogadd, hisz én sem tenném. Egyszerűen olvasd és írd meg, hogy miért nem jól gondolom. Vitatkozzunk!

Rólam:

Nem vagyok egy blogger, személyesen hitelesebben ki tudom fejteni érzéseimet, mint dróton keresztül. Legfőbb tulajdonságom, hogy szarok mások véleményére. Pontosabban nem fogadom el, de nyugtázom, hogy meghallgattam és megértettem. Logikusan élek és megvan mindenről, mindenkiről az elméletem. Kifürkészhetetlen lelkű vagyok, nagyon zárkózott és elképesztően önfejű. Imádok vitatkozni, elméleteket gyártani és megdönteni. A kommunikáció egy játékszer: nagyon vicces, érdekes, szórakoztató, megunhatatlan. Szeretem hallgatni mások véleménykifejtését a dolgokról, amik körülvesznek bennünket. Használom a pénzt, de utálom. Véleményem szerint az egyre elanyagiasodó világ lesz a veszte mindenkinek. Nem értek egyet a trenddel. Miért is akarnék hasonlítani a többiekre, mikor belül teljesen mások a vágyaim, álmaim.

Zárszó:

Nem szeretném, ha túl hosszú lenne az első bejegyzésem. De örülnék, ha mások is /te is/ kibontakozhatnának és leírnák, milyennek tartják magukat és van-e saját meglátásuk. Tehát kérlek téged, hagyd meg nekem őszintén hozzászólásodban:

  1. Érdemes-e kifejtenem a meglátásaimat itt? (igen/nem)
  2. Szívesen olvasnád, vissza-vissza jönnél megnézni, hátha történt valami érdekes?
  3. Szeretnél-e vitatkozni, ezáltal különbözőséget mutatni, hogy vagy valaki és van saját véleményed?

Kérlek titeket: írjatok mindenképpen, akkoris ha véletlenül tévedtetek ide. Legalább egy NEM-et, ha nem tetszett vagy nem érdekel/nem is fog.
A természet legnagyobb ajándéka az emberi faj számára, a nyelvi kommunikáció. Sokkal könnyebb így megéretetni másokkal magunkat, mintha nem lenne.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://junk.blog.hu/api/trackback/id/tr801147794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EmCica 2009.05.28. 20:03:33

Szerintem folytatsd a gondolat kifejtést:)
Én ármit szívesne olvasok tőled, arról írsz ami éppen foglalkoztat téged, így még talán jobban is megismerlek:) (ennél is jobban)
Sajátvéleményről pedig már ha votl is személyesen mondtam:) vitatkozni, hát nem it tudom h szeretnék-e. Bár azt tudom h vagyok valaki:)

Mesüke 2009.05.28. 20:56:09

Szerintem nagyon jó ötlet ez az egész! Sok sikert kívánok hozzá! Engem érdekel az, hogy más, hogyan is látja a világot! Én biztos sokat fogom látogatni ezt az oldalt! Várom az írásokat:)
süti beállítások módosítása